Thaitokiga!

Sitter utanför receptionen nu som ligger precis ijämte en ladyboyshow... specialfräscha!?

"den här" såg ändå ok ut för att vara ladyboy... Är värre med vissa andra som springer omkring. Sitter här skräckslagen!

Bloggabstinens nu och bloggångest. Alltså lite dåligt samvete för att jag inte bloggat på länge. Bloggtokig som jag är! Det är dels för att internet inte funkar alltid och dels har jag inte haft tid. Det låter sjukt kanske eftersom vi mest bara jazzar om dagarna men det är mycket man ska hinna med varje dag: Sovmorgon, stranden, gå och jazza, äta thaimat, vara thaitokig, ta en tuppis, eventuellt träna, umgås, massage.. och ibland göra någon utflykt eller gå ut och dricka en sista öl ;)

Posetokig

Tänkte skriva i stora drag vad som hänt sista dagarna. I lördags åkte vi tll Ao nang och tog det lugnt. Jag sliten efter en hård och sjukt thaitokig vecka på Phiphi. Söndag och måndag tränade jag på gymmet där jag sökt jobb. Vi var även ute på vackra Chicken Island. Igår åkte Bränna hem tyvärr och Niclas och jag flög till Ko samui. Det blev en förnedringsdag faktiskt eftersom flyget var försenat flera timmar. Dessutom var det propellerplan och hur förnedrande är inte det!? Igår kväll var vi ute en sväng med några killar från Västervik, blev rätt lugnt men sent. Idag har vi varit på stranden sen var jag och tränade på World Gym. Skönt hardcore gym, bra musik, bra stämning! Självklart axlar, lite bröst och mage.Sen massage såklart! Niclas är ute på thaitokeri i afton och jag är hemma på hotellet och tar det lugnt och ska sova tidigt. Imorgonbitti blir antingen promenad eller gym.

Chicken på Chicken Island lite

Att vara här är helt fantastiskt, livsnjutare/jazzare som vi är. Solen och värmen. Friheten, inga måsten, vi gör vad vi vill. Allt härligt thaitokigt folk man träffar. Man kan, till skillnad från hemma, prata med vem man vill, när man vill, vart man vill, hur man vill utan att uppfattas konstigt. Både med thailändare och med turister. All god mat. Inga tider att passa förutom när vi ska åka nånstans. Massage varje dag. Sen en sak som jag inte får skriva egentligen eftersom de bryter mot jantelagen.. Men jag skriver det ändå.. Att få gå med bar överkropp varje dag och få visa upp sig är fantastiskt! Alla blickar och alla kommentarer. Många stör sig givetvis, även om det inte säger det så vet jag det. Men det bara är så, jag gillar att visa upp mig.

Beskriv oss med ett ord? Ja precis, thaitokiga! Sjukt nöjda oxå mm...

Vi har fortfarande lång tid kvar här och det känns jättebra. Jag saknar vänner och familj hemma och att träna och äta bra. Visst, ja tränar här med och äter hyfsat men bir inte detsamma. Dessutom en del festande som förstör. Nu är tanken att jag ska träna imorn och så kanske vi ska ut ett gäng och snorkla, jag hoppas det blir av bara. Sen på fredag ska Niclas och jag spela golf. På lördag åker vi nog vidare till ko pang yang och stannar där några dagar. Får se vad vi hittar på där, det brukar lösa sig så att säga J  Sen på tisdag flyger vi tillbaka till Phuket. Eller om det är måndag kanske? Stannar någon natt i Patong sedan finalveckan på underbara festparadiset Phihpi!

 

Tog en liten kvällspromenad på stranden förut. Tyvärr har jag dålig kamera men det är väldigt beautiful här!
 
 

 O Shit nu sitter de o pekar på mig och fnittrar, bäst jag lägger benen på ryggen...Ring inte mig mer!

 


Kommentarer
Postat av: Thaitokig

DITO!!!

2013-02-06 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0