Patong några dagar

Igår flög vi från Koh Samui till Phuket sen vidare till Patong. Det blev en lugn kväll. Flygplatsen på Koh Samui var något utöver det vanliga så här kommer lite bilder från en vacker flygplats :)
 
 
Det är så olika det där hur en flygplats ser ut... 
 
 Det är svårt att tro det men det är väntsalen som syns där borta.. 
 
 
Gratis fika oxå fanns i en liten hörna. Saknar för övrigt fika hemma med riktigt kaffe och mackor med riktigt ost! Osttokig som jag är... 
  Små söta vagnar som tog oss till flygplanet
Maten på planet är inte mycket att hurra för men när kakan är rosa är det ändå rätt bra. Rosatokig som jag är!
 
 
 
Idag blev en jazzdag till där vi tagit det lugnt. Jag åkte till Karon en sväng och solade/badade där. Idag kom första regnet sen vi kom hit. Det regnade en kvart typ sen var det bra väder igen! På kvällen var jag och tränade. Jag kom dit 21,30 och det stängde 22 så de blev ett intensivpass axlar, lite mage och lite bröst! 
 
 
Vi sitter inte i vassen direkt?
   
Semesterform. Håller hyfsat bra form och delvis beror det på de bästa kosttillskotten som ni hittar på http://www.muskelbygget.se/
 
Säger gonatt och ser fram emot att åka till Phiphi imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0