Hemma igen...

I förrgår var sista dagen på Phiphi och den spenderades vid poolen lite. 
 
Nej jag kan inte flyga på riktigt . Det är bara som det ser ut...
 
Sen på kvällen åkte vi till Patong där jag tränade rygg och baksida axlar. Igår var vi i Karon på dagen sen flög vi till Bangkok sen inatt hem till Sverige. Flygresan gick fantastiskt smidigt och de var delvis för vi åkte lyx :)
 
Sov nån timme mellan Phuket och Bangkok sen sov jag 8(!) timmar på raken hem till Sverige! 
Varmt mottagande av Malin och Emma på flygplatsen imorse sedan frukostbuffé, godis lax och godis hos Emma idag!
Varit och hämtat min nya bil idag med! Jag vet inte vad de är för märke på den eller något men den är liten och söt och drar inte så mycket bensin, det räcker att jag vet det...LFO
 
Skulle tränat idag men sovit lite för mycket så hann inte. Imorn blir det nog ett pass på Friskis i Tannefors på vägen hem. Sen på fredag är det dags för alla mina tester! 
Maxa i bänkpress, maxa i chins, kolla vilopuls, vikt, fett%, jogga 2 km sen eventuellt lite annat med. Mäta lår, arm och mage.
Blir även ett besök hos http://www.muskelbygget.se/ för att köpa lite nya kosttillskott
 
Hejdå ett härligt semesterliv och hej ett seriöst träninsliv igen.. Älskar både delarna!
http://www.muskelbygget.se/
 
 
Angående färgen rosa : "Rosa har inte alltid varit ”tjejfärgen”. Före 1950 var rosa, om den alls var könskodad, snarare en manlig färg, en variant på rött som stod för styrka och blod. Blått, Jungfru Marias färg, var för flickor. I ett amerikanskt veckomagasin från 1918 som Fanny Ambjörnsson citerar i sin bok står det: ”Den allmänt accepterade regeln är rosa för pojkar och blått för flickor. Anledningen är att rosa, som är en starkare och mer bestämd färg, passar bättre för pojkar, medan blått, som är mer skör och spröd är vackrare på flickor”.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0