Godisdeff vs normal deff!

Nu funkade de bara för det :) Hoppas jag kan skriva färdigt de här bara..
 
Igår tränade jag framsida lår, axlar och lite bröst. Jag har aldrig svettats så mycket under ett gympass faktiskt! Men är ju lite varmare här och så körde jag ändå rätt intensivt. Idag tränade jag armar och mage sen imorgn blir det ett sista pass på en vecka typ.
 
De här dagarna då jag inte festat har jag faktiskt lyckats att deffa ner mig några hekto. Detta trots mycket godsaker. Tänkte lägga upp en jämförelse hur jag deffade inför tävlingen och hur jag deffar nu :) Tänk på att inför tävlingen gjordes allt perfekt och jag skulle tappa så mycket fett som möjligt och behålla så mycket massa som möjligt. Nu är jag inte här för att deffa eller för att bygga muskler utan vill bara hålla formen. Det är ingen annan än mig som ser skillnad på om jag har 7 eller 6,5% fett men jag trivs mycket bättre när jag kommer ner på 6,5 och vissa ådror och konturer kommer fram. Som ni förstår är det inte optimalt att äta som jag gör här men vill ändå visa att de går att gå ner i fett trots en hel del godsaker... 
 
En dag inför tävlingen: 
 
08,00: 1 kopp kaffe + grönt te och en  Blue AMP Stack 10 gram BCAA * , 5 gram l-leucin, 5 gram L-glutamin
ca 1 timmes promenad
 
09,30: 35 gram havrgryn (1 dl istället för 1,5 dl) , 20 gram vassleisolat(protein), 40 gram bärblandning
 
11,00: 300 gram äggvita + En verve
 
13,30: 125 gram kycklingfilé, 40 gram ris (50 innan) och 40 gram broccoli
 
16,30: 20 gram vassleisolat, 30 (35 innnan) gram havregryn och 40 gram bär
 
17,30;  Rezerk - PWO
 
18,00: 10 gram BCAA, 5 gram L-leucin, 10 gram glutamin. Hälften precis innan passet och hälften under passet
 
Träna
 
19,30: 25 (35 innan) gram vassleisolat + 35 gram malto (snabba kolisar)
 
20,30: 125 gram kycklingfilé + 50 (55 innan) gram ris + 40 gram broccoli
 
22,30: 300 gram äggvita
 
00,00: 250 lättkesella
 
På natten när jag vaknar: 10 gram  BCAA Hypertrophy
 
Under dagen 3  Omega 3 - Strength och 2 Strength CLA
 
3 gånger om dagen  Scitec Anti Cortisol som minskar kortisolnivåerna. 
 
Promenad någon gång på kvällen
 
 
Har ingen koll på tiderna direkt men skriver ungefär...
 
En dag här: ca 09,00: Lite aminosyror, kort promenad. 
 
10,00: En vädigt god ost och skinkbaguette. 
 
 
13,00: En cola och en liten påse M&M
 
14,00: En Magnum på stranden 
 
15,30: En proteindrink
 
17,00: En glass på Mcdonals och en proteindrink
 
19,00: Aminosyror + gym
 
20,00: Aminosyror + en liten Kitkat 
 
21,00: Vitlöksbröd och Pork Steak med pommes
 
00,00: En pannkaka med nutella
 
00,30: En Proteindrink
 
Korta jazzpromenader under dagen.. Inga PWs direkt :p
 
Det är ju så olika det här hur man deffar...
 
 
O nu börjar de krångla igen så lägger ut den här sen går och lägger mig.. en tuff dag imorn igen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0