Andra dagen i Sverige.

Åkte från Stockholm idag och stannde till i Linköping för att träna axlar på Friskis och Svettis med Danne. Blev lite mage oxå. Saknar Thailand men ändå skönt att vara hemma och träffa de jag tycker om och att vara seriös med träningen igen. Lite till Thailandsbilder kanske jag ändå "får" lägga upp?
 
Dagens pass: 
 
* Utsida axlar med hantlar
* Militärpress med stång, dropset i sista
* Baksida axlar i maskin
* Utsida axlar i maskin
* Baksida axlar i "roddmaskin" Svårt att förklara, ska ta ett kort och visa nångång men riktigt skön övning!
* Hantellyft framåt
 
 
Inte så äckligt vatten direkt.. Nöjt vatten
 
 
Fläskkotlett
 
Underbara Thailand <3
 
 
Ingen tid att pass, värme, glädje, gå utan tröja, göra vad man vill när man vill, äta ute varje dag, slippa städa, slippa diska, njutning , jazza, busa osv osv... 
 
Nu är det en del att ta tag i. Kommer flytta i början av nästa vecka och kommer förmodligen få besöka mitt nya jobb i början av nästa vecka med. Nu i helgen ska jag träffa alla stödkompisar och fixa med lite annat. Imorn är det en del "tester" som sagt. Jag börjar redan på morgonen med att kolla vilopuls och morgonvikt. Sedan är det fettmätning och mätning av armar, mage och lår. 
 
Saknar redan... Niclas på flygplatsen i Bangkok, han undrar om han har nåt i ansiktet? Nej det är borta nu...
 
Ett kilo morot och ett kilo apelsin. Tog ett tag att fixa men känns extra nyttigt när man fixat de själv. mm
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0