Kämpa sista månaden nu!

Vilade både lördag och söndag från träningen. Idag körde jag ben på World Class. Skönt pass men blir helt slut typ resten av dagen när jag tränat ben, ändå har jag svårt att sova på natten när jag tränat ben. Något skumt?
 
Nu är det snart maj och sålledes bara en månad kvar till första sommarmånaden Juni. Nu tycker ju jag personligen att man ska träna hårt och leva sunt hela året men många tycker det är extra viktigt att komma i form till sommaren och till er.. Dags att bekämpa latmasken och köra på nu!!! 
 
 
Behöver du lite smidig hjälp på vägen?
http://muskelbygget.se/fatburnerkit-p-475.html?cPath=59
 
Det här vill du väl slippa? Skärpning nu då! Träna hårt och vettigt, ät bra mat, ta dina kosttillskott, sköt sömnen och ta dina promenader! Det finns fortfarande fett som ska bort.. eller?
 
Men kom ihåg att inte göra något drastiskt nu. Vad du än gör så går det inte förbränna hur mycket fett som helst på så kort tid. Ät inte för lite eller träna för mycket. Träna och ät vettigt. Mycket protein och näringsrik mat är alltid grunden. Minska gärna på kolisarna men inte för mycket. De behövs, speciellt kring träning. 
 
Hur viktigt det än må vara att komma i form så är det väl ändå det här som är det viktigaste? Dock kan deffen ingå i det här :)
 
Håll utkik här på bloggen för någon dag i veckan så kommer det ett inlägg med förslag på kostupplägg om du vill komma i form! Nu går det tyvärr inte att göra något perfekt kostschema som funkar för alla men ska försöka göra ett generellt kostschema där det finns några förslag på frukost mellanmål och måltider.
 
Följ mig (vad töntigt det låter!) på Instagram: Oakbear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0