10 års utveckling!

Min utveckling.. Jämförelsen blir lite orättvis eftersom det är olika kameror, ljus osv och dessutom har jag pump på vissa bilder men ändå :)
 
Oktober 2002. Pump. 
 
'
Augusti 2005. Ur form väldigt mycket...
 
November 2007. Sur lite eller bara väldigt tuff ? ;)
 
September 2009. Förmodligen lite pump tror jag. 
 
Maj 2011
 
Juni 2012. Tävlingsform och pump
 
November 2012. 2 veckor innan tävlingen. 
 
Noterbart är att jag fortfarande har "dåliga" axlar trots rätt ok utveckling på dom :)
 
Som ni ser så tar det lång tid att bygga muskler. Visst, jag kanske skulle klarat detta på kortare tid om jag inte festat något, om jag inte deffat eller spelat fotboll men det är sådant jag tyckt och tycker är roligt. Men ändå, det tar lång tid och man måste ha tålamod.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0