Sluta gnäll Per Ekbjörn...

Istället för att gnälla så ska jag göra mitt bästa för att få upp läsarantalet igen :) Men är väldigt tacksam om jag får lite hjälp! Ska skriva oftare och försöka skriva vettiga saker. Och kom ihåg, även om jag inte skriva ut på FB  varje gång så skriver jag ändå i bloggen.
 
I fredags tränade jag ben  och lite utsida axlar på Friskis och svettis i Hallstavik. Cardioträningen blev bus med barnen, flytta lite grejer och en promenad. Lördag och söndagen var träningsfria. Cardio på lördagen var flytthjälp. På söndagen var cardio ca 1,5 timme promenad.
 
Idag gick jag 30 minuter i Norrköping på vägen hem från Stockholm. Tränade bröst och axlar vid 14 och nu på kvällen har jag inte kunnat ta någon promenad eftersom jag är på jobbet och sover här.
Vad "händer" de dagarna jag inte kan ta någon promenad då? Jo, jag äter mindre. Det går att deffa ner sig utan någon cardioträning överhuvudtaget, skillnaden är helt enkelt att man får äta mindre. Men jag föredrar och tror att det är bättre om man både äter lite mindre och rör lite mer på sig.
 
För femtielfte gången: För att deffa, dvs bli av med fett, så krävs det att man äter MINDRE mängd kalorier än man förbrukar. Det, och att äta tillräckligt med protein och att fortsätta att träna hårt, är grunden för en bra deff!
 
Imorgon ska jag träna mage på morgonen ifall jag sover skapligt inatt (sover sämre på jobbet) sen ska jag till Lotta på massage! På kvällen ska jag träna rygg med Kim och eventuellt köra lite poseringsträning. Ska ta lite formbilder oxå.
 
Ska till Freddy och handla bland annat http://muskelbygget.se/daatag3betalafor2-p-363.html?cPath=61 i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0