Vilodag, film från tävlingen, bild i tidningen...

 
Ätarkväll
 
Ifrån gårdagens ätarkväll! Pizzan och glassen delade vi på men blev ändå en hel del... 
"Kompenserar" det lite idag. Har vilodag idag och "behöver" inte äta lika mycket idag och eftersom jag åt så mycket igårkväll så är mina glykogendepåer (lagrade kolisar i musklerna) välfyllda idag. Så det jag gör är att jag under morgonen och dagen äter lite mindre kolhydrater. Fortfarande mycket protein. Kom ihåg det, speciellt ni tjejer som ska strunta i att äta eftersom ni ätit onyttigt. Ät fortfarande mycket protein!!! IDIOTISKT att inte äta alls! 
 
Ja som sagt, lite mindre kolisar under dagen och så blir det ett litet större mål ikväll eftersom vi ska träna rygg och då ska musklerna vara fyllda med glykogen! 
 
Vilodag
 
Vilodag som sagt. Är grymt träningssugen men vet att det är bra med vilodag. Det är fler än jag som känner att det är jobbigt med vilodagar eftersom man vill träna men man får tänka att man passet dagen innan (bröst och axlar i mitt fall) ger lite mer om man har vilodag dagen efter. Även ryggpass imorgon kommer att ge lite extra eftersom jag vilar idag. 
 
Prioriteringsträna

Om ni har någon eller några muskler som ska prioriteringstränas så lägg de passen efter eller innan vilodag. Eller om det ska prioriteras extra mycket, ha en vilodag både innan och efter det passet och försök äta extra bra just den dagen. 
 
Film från tävlingen
 
http://www.youtube.com/watch?v=-nReOZAisEA&feature=player_embedded
Jag är med från 2,38 och framåt! 
Är man inte insatt i de här så syns de kanske inte men har man lite koll på posering så syns det att jag har mycket att jobba med där.
 
Tidningen
 
Förra veckan fick jag en helsida i Vimmerytidning/Kinda Posten och nu häromdagen fick jag vara med så här mycket :) Det brukar alltid bli lite fel i sånna här artiklar men det var riktigt bra skrivit! Tack Jacke :) 
 
 
Så här kan man se ut om man är riskakeskadad lite. Det är ju så olika det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0