Min kost under "tömningen"

 
Vaknar alltid någon gång på natten och då går jag upp och tar cirka 10 gram  BCAA Hypertrophy (aminosyror) och ca 5 gram  L-Glutamine. Blandar med vatten. Såklart!
 
Innan morgonpromenad eller morgonträning. 10 gram BCAA Hypertrophy och 5 gram  L-Glutamine. Samma som på natten men lite extra L-leucine. 
 
Sedan morgonpromenad eller träning då....
 
 
35 gram proteinpulver. http://muskelbygget.se/ - finns inte på sidan just nu men innehåller 0 gram kolisar och 0 gram fett! 
50 gram bärmix. Protein och bär mixas. Och 30 gram mandlar
250 gram äggvita + 1 helt ägg
 
 
125 gram kycklingfilé, 100 gram morot, 150 gram broccoli, lite rödlök och lite chili
 
 
35 gram protein och 50 gram bär
 
 
250 gram äggvita, 1 helt ägg och 20 gram mandlar
 
125 gram kycklingfilé, 100 gram morot, 150 gram broccoli, lite rödlök och lite chili
 
250 gram äggvita
 
250 gram äggvita, ett helt ägg och 20 gram mandlar.
 
Tiderna när jag äter allt varierar men normalt går det ungefär 2-2,5 timmar mellan varje "mål" . Ibland kan måltiderna, precis som innan på deffen, kastas om. 
 
Övrigt: Kaffe+grönt te ett antal gånger om dagen. MASSOR vatten, helst upp till 7 liter utöver drinkarna! Extra salt. Förklarar varför i senare blogginlägg. 
 
Övriga kosttillskott: Blue AMP Stack Daily Strength Superfruit Omega 3 - Strength ZMA PF Scitec Anti Cortisol DAA Tag 3 betala för 2, Rosenrot, ginseng, vitlökstabletter. 
 
Går och tuggar på ingefära ibland med :p
 
Detta är alltså hur jag äter nu när jag gör min så kallade tömning. Kroppen ska tömmas på kolhydrater för att sedan från och med torsdagkväll fram till tävlingen börja fyllas på igen så jag musklerna ser så fylliga ut som möjligt!
 
Sista gympasset idag. Annars 2 timmar cardioträning per dag nu fram till torsdag. 
 
Hamnar på cirka 2100 kcal som innan, skillnaden är nu att mängden kolhydrater är lägre och mängden fett är högre. Proteinintaget är ständigt högt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0