Flyttat lite...

Igår flyttade jag ihjäl mig hela dagen men hann med ett benpass på kvällen. Självklart hann jag med träning eftersom den går före det mesta. Benspark, leg curl, frontböj i smith och benpress med brett "grepp" eller vad man säger.. För insida lår iaf :)
 
Lår eller lears som de heter på engelska...(!) 
 
Idag har varit lugnare. Flytta lite grejer men hunnit med två pass. Så pass. Pass på. Påpasslig? Påse. Pose?
 
Rygg på förmiddagen och mage förut.
 
 
Kör fortfarande skumtomtar innan innan träningen. Ibland efter istället. Det beror på hur jag äter i övrigt. Om jag äter kanske 1,5-1 timme innan träning "behövs" inga skummisar innan men går de längre tid så tar jag skummisar och sen aminosyror precis innan. Efter träning proteindrink med skummisar ELLER gainer. 
 
I övrigt har jag minskat ner något på godiset, dock råkade jag köpa lite lösgodis igår men det var efter ett köttigt benpass som förbränner mycket och dessutom skulle jag träna rygg idag på förmiddagen så det var ok ;)
 
 
Ett normalt magpass tar typ 20-25 minuter och ett normalt ryggpass tar ungefär en timme. Ryggen är större och behöver mer träning, det är rätt logiskt va?
 
Samma sak med armarna. Det är många som tränar armar alldeles för mycket. Det är små muskelgrupper. Även om DU har bra armar så är det relativt små muskelgrupper ;)
Dessutom använder man armarna när man tränar rygg, bröst och axlar vare sig man vill det eller inte...
 
Snart nytt år och många som ska "ta tag i sitt liv" . Det viktigaste är att träna, äta bra och vila. Utöver det så behövs kosttillskott för bästa resultat. Hos Freddy som har http://www.muskelbygget.se/ finns det ni behöver :) 
För er som bor i Vimmerby eller i närheten (eller för er andra oxå såklart!) så går det bra att bessöka muskelbygget på plats och få hjälp av Freddy som är väldigt kunnig inom det här med kosttillskott. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0