Gör de du trivs med

Inatt sov jag i Horn hos mina föräldrar. Nu sitter jag här: 
Och jobbar, dricker kaffe och aminosyror innan jag ska ta en liten promenad. Elllee en stor. Jag vet inte än. Jag inget schemalagt att jag måste gå en viss tid. Jag går så länge jag vill.
Jag svarar på mejl från kunder, ska skicka ett par träningsfilmer sen, ett uppdaterat kostschema och ett träningsschema. I eftermiddag ska jag till Vimmerby för att gå promenad med en , träna med en och fika med en sen hålla pass i Horn ikväll igen. Allt de här är mina olika jobb och allt är saker jag tycker om att göra. Du kanske inte kan ha ett jobb där allt är bra jämt, de har inte jag heller men nästan hela tiden gör jag sådant jag tycker om så min uppmaning till dig: jobba med sånt du trivs med och gör sådant på din fritid du gillar 😎
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0