Glad midsommar!

Ekbjörn onlinecoach Facebook: tips, mattips, inspiration, tränings-kostmyter, tävlingar mm - lika👍
 
Igår bokade vi resa så nu ska jag deffa lite innan onsdag 🙈 Dock blev de en del lösgodis i samband med träningen idag. Formen är fortfarande bra men ska försöka tappa några hekto. De blir ännu godare med alla godsaker sen med på resan om jag äter mer strikt innan. Idag tränade jag med Jens och inledde passet med en maxning i Chins, 30 innan midsommar var målet och de gick ju bra ☺️ Kanske inte helt regelrätta iofs, hade inte benen i samma position och inte fullt sträck i bottenläge men de var ändå rätt ok.
Sen körde vi bröst och axlar. Fantastiskt bra tryck
Igår bestämde jag mig för att klara av korsett i ringar. Alltså jag skulle inte klara det igår men jag bestämde mig igår och idag började träningen inför det:
Jag tänker att de här blir rätt likt korsett, att hålla statiskt så här.. Sen är korsett självklart mycket tyngre men nånstans måste man ju börja ☺️
Jag vill önskar er alla en trevlig midsommar och njut av den på bästa sätt😎
Jag kommer att blogga även i helgen. Fyi 😉
 
Ekbjörn onlinecoach Facebook: tips, mattips, inspiration, tränings-kostmyter, tävlingar mm - lika👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0