1000 reps?

Tränade rygg med jens på förmiddagen 💪
Olika varianter av Chins som vanligt. Chins i ringar med 15 kg och bredare Chins än normalt blev det. Sen stående rodd mm. Jag har inte bestämt mig riktigt än men funderar på en liten "utmaning" när vi åker till Rhodos- 1000-reps-utmaningen: 1000 armhävningar, cruches, Chins, lyft åt sidan med gummiband och baksida axlar med gummiband. Alltså tusen på varje grej
Det kan bli många armhävningar nästa vecka...
Eventuellt kommer jag ordna en instgram-tävling nästa vecka med där du har chans att vinna Ekbjörn tvåveckors.. Det är en diet som är bra för hälsan och gör att du tappar maximalt med fett och vätskan men behåller muskelmassa. Håll utkik på min instgram: oakbear ☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0