Ett benpass i Rhodos

En typisk måltid här: 
något kött, pommes eller ris och tsatsiki. En tallrik med grönsaker och en med tex chokladmousse. Så himla gott! Chokladmousse alltså😍
Idag tog jag bussen till Rhodos stad och tränade ben💪
 
Knäböj i Smith med fötterna brett isär...
pwo innan dagens pass blev glass igen som jag åt på bussen, trots att jag inte fick det🙊Busgrabb som jag är.
Bra tryck i "learsen" 👍
Nu ska jag köra armhävningar och gummiband på balkongen innan maten så jag klarar mina tusen... Eventuellt en öl eller två till fotbollen I afton🍻
 
Om du bokar idag eller imorgon (måndag) så erbjuder jag sig halva priset på Ekbjörn tvåveckors☺️ Uppge bara att du läst de på bloggen.. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0