Slut på semester?

 
Idag är den dagen då allra flest folk kommer tillbaka från semestern verkar det som. Jag hoppas alla haft en bra semester!
I Lördags tränade jag ben, igår jobbade jag och det blev en fisketur faktiskt! Jag tycker det är lite töntigt att fiska med ungdomarna gillade det och det var skönt att vara ute på sjön iaf :) På kvällen spelade vi fotboll sen ett jazzpass mage på gymmet. Idag körde jag överkropp igen. Skönt...
 
Skön övning för över delen av bröst och framsida axlar (se film på instagram imorgon) oakbear. 
häromdagen var Levi med och tränade🙈
 
På hemsidan ekbjorn.se hittar du mina olika upplägg. Det går alltid göra andra varianter än de som står där, hör av dig så ordnar vi något 👍
#ekbjörnonlinecoach
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0