34 år

Idag har jag fyllt år lite 🙉
Tina och Levi kom med kärleksmumstårta på morgonen ☺️
Jag var på gymmet och körde ett jazzpass överkropp. Eftersom jag har Lite ont i rotatorcuff typ (förmodligen på grund av överbelastning i framsida axel) så körde jag lite rehabövning för axlarna samt la in massage med boll. I övrigt tränade jag rygg, lite lättare och lite striktare än vanligt samt utsida axlar. 
Jag smörjer även med Msm samt dricker msm de här dagarna samt äter mer lax och ökar dosen med omega 3. sen var jag på vårdcentral och kollade blodvärde. Det ligger på gränsen till för låg så jag köpte blutsaft som innehåller mkt järn men även annat bra. För låga järnvärden i blodet kan göra att man känner sig extra trött.  Dock är det inte bra att ta för mycket järn ifall du redan har bra värden☝️
 
Hiskusblomma🙉 Och massa annat kul, de här gillar jag så nu ska jag gå och ta en shot till av sen🙈
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0