Dags att kötta på riktigt igen!

Som jag skrev på Facebook igår, nu under hösten har jag jobbat väldigt mycket. Det har jag gjort i perioder tidigare också men skillnaden nu är att träningen faktiskt blivit lite lidande. Eller vissa muskelgrupper iaf eftersom de muskler jag tycker är viktigast har jag ändå kunnat träna men jag har "missat" ett par pass i veckan men nu ska det alltså bli ändring på det ☺️ Igår fyllde jag på lagret med kosttillskott också!
Aminosyror av bästa kvalite. Framtagna från vassleprotein . De aminosyrorna av sämre kvalitet är framtagna från sämre källor. De är visserligen lite godare men för mig är det viktigast att de gynnar träningen så mycket som möjligt. Jag köpte även glutamin som bland annat hjälper till med återhämtningen vilket är extra viktigt nu när jag kommer att träna extra hårt. Glutamin, som även det är en aminosyra, stärker även immunförsvaret.
Jag köpte även diverse andra kosttillskott som ni ser på bilden. Nu ska jag iväg och träna ben men måste fortfarande hålla igen lite där på grund av ryggen. Det blir lite striktare och lättare vikter men räknar med att få till ett grymt pass iaf. Ikväll är sista passet på militärträningen. Jag jobbar ikväll så mina kollegor tar passet. På måndag börjar en ny camp och de finns platser kvar så in och boka! Det blir fem veckor, fram till jul alltså. Istället för att börja julledigheten ifrån träningen nu eller om ett par veckor så kör den här campen och kanske var i bästa julformen nånsin? ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0