en vecka deff

Blev en veckas deff och nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag vet ju att jag behöjer kötta på mig lite men gillar ju att vara i form.. Men kommer nog att lägga mig på ett litet överskott nu igen och när jag känner mig för off så tar jag en vecka deff igen. det här var som hände på en vecka. 
Har spelat en del fotboll på jobbet i veckan sen igår tränade jag ben, idag vilodag och imorgon fm axlar innan jobbet sen blir det säkert fotboll på jobbet sen söndag fotboll med Horn inomhus i kisa sen ett pass på träningshuset i Vimmerby 💪 
igår när jag tränade ben kände jag att jag har förbättrat min kondition lite. För mkt konditionsträning hämmar muskeluppbyggandet men konditionsträning i rätt mängd gynnar träningen, speciellt benträning upplever jag då jag istället för att bli för trött "i kroppen" , alltså att jag inte orkar de sista repsen pga kondition , så tar jag slut när musklerna är slut. Förstår ni hur jag menar?☺️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0