5 veckor kvar...

Igår var 5 veckor kvar till tävingen. Det bra med deffen än så länge, jag går ner lite för varje dag. Måste dock erkänna att jag slarvat med sömmnen lite i helgen. Inte bra, sömnen är jätteviktig. Så nu framöver måste jag se till att få helst 8 timmar / natt och gärna en tuppis på dagen :)
Sen är det väl dax att lägga upp lite bilder på formen sen ni tror på att jag verkligen går ner... Måste komma i riktigt bra form til 16 juni. På beachen kan man alltid gömma sig i vassen men på en scen vet ifan vart jag skulle gömma mig!?


I fredags var jag i Linköping och tränade rygg på Actic sen på fest så jag kom inte hem förän vid tre och sedan upp och jobba vid 7. Inatt var jag också på fest och la mig typ tre men kunde sova till halv elva iaf. Inatt sover jag på jobbet och brukar tyvärr sova dåligt där med. Självklart(?) var jag nykter både fredag och lördag. Alltid kul att vara full men kan vara trevligt nykter med även om man blir lite mobbad för sina bars o proteindrinkar...


Nu jobb från 15,00 till 08,00 imorgonbitti sen nästa vecka blir inte så mycket jobb. Tisdag och Torsdag på Stenbäcken dagtid. Några PT-pass och lite olika grejer med stödkompisar, tror de blir tennis, titta på film och promenader :) I övrigt gym som vanligt, golf, någon löprunda och Linköping nån eller några dagar. Sen ska jag försöka boka in en massage snart. Äter väldigt bra som ni förstår men nu sista veckorna ska jag försöka och äta, om möjligt, ännu bättre. Blir en del poseringsträning i veckan vilket jag tyvärr slarvat med lite. Nästa helg kommer Coachen hem och då blir de några poseringslektioner!

Igår hade jag vilodag från gymmet. Gick bara en timme på bandet men fy fan för fläsk vad tråkigt att gå så länge på bandet. Mycket bättre att gå ute. Idag ca 40 min och nu en kvart till typ sen axlar och övre bröst. Ikväll kan jag inte ut och gå eftersom jag jobbar men man måste inte gå timtals varje dag för att deffa. Faktum är att det går att gå ner genom att "bara" träna gym. Skillnaden är att man får äta mindre.

Ät mindre kalorier än du förbrukar för att gå ner i fett

Ät alltid mycket protein, både när du bygger och när du deffar


Det är grunden. En annan grej som är viktigt när det gäller deffen är när man äter sina kolhydrater. Lägg in de kolhydrater du äter under dygnet främst till frukost och innan och efter träningen. Runt träningen är viktigast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0