Bra påskhelg!

Påskhelgen börjar lida mot sitt slut. För mig blev det 3 dagars uppehåll från träningen och några oseriösa dagar. Många som inte "gillar" att jag festar när jag har min seriösa träningsblogg. Och som ni vet och som jag brukar skriva, att festa är negativt för träningen. Men att äta dåligt, slarva med sömnen och att stressa förstör oxå träningen. Och sånt sysslar inte jag med. Jag äter bra alla dagar i veckan (även de dagar jag festar/har festat) ,försöker sova tillräckligt varje natt och stressar väldigt sällan. Jag har tränar mina pass och tar mina kosttillskott...

Blablabla, det har iaf varit en riktigt rolig helg :) Inte bara de två dagarna jag festade utan resten oxå, dopet i lördags t.ex var jättefint och jag blev fadder till min underbara systerson! Har även hunnit umgås mycket med folk jag tycker om. Skönt att vara ledig några dagar så man hinner.

Men nu åter tillbaka till atletlivet!

Idag är det en del att fixa med, tvätt, handla, städa lite osv sen imorgon från 15,00 till torsdag eftermiddag är det ett riktigt långpass med jobb som gäller...

Träna senare idag och då blir det rygg. Imorgon bröst+axlar. Ungefär 2 veckor till att bygga innan den efterlängtade deffen börjar. Hoppas på att få hem telefonen nu i veckan så jag kan ta lite mer bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0