Kolhydrater hit och dit...

Efter cirka en veckas deff börjar det se rätt bra ut tycker jag, men ska nog fortsätta någon vecka till tror jag.. Veckan som kommer måste jag nog dra ner på kolhydraterna en aning till eller om jag tar lite längre promenader / mer cardio på gymmet.. Igår tränade jag baksida lår, mage och underarmar och idag blir det ett cardiopass på gymmet.. Blir ganska lågt kolhydratsintag idag för att imorgon fylla på med lite extra kolisar!

Kolhydrater blablabla, hur mycket kolhydrater ska man äta egentligen kan man ju undra??

Det är individuellt och det är många faktorer som spelar in: Ska du bygga eller ska du deffa? Hur vältränad är du? Hur mycket/hårt tränar du? Hur mycket rör du dig i övrigt? Hur äter du i övrigt? Har du lätt för att gå upp i fett? Osv... Alltså, väldigt individuellt och vill du ha svar på hur mycket just DU behöver så anlita mig som PT ;)

En del annat kul på gång i veckan som kommer, förmodligen gästträning och FIFA i Lkpg nån dag, BIO med Ida på tisdag sedan Stockholm onsdag... Dessutom några PT-pass inbokade i veckan :)

 Krackelibrankelfnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0