deffdagen...

 Så här hård ska jag vara när jag deffat klart, 0% fett :P


Riktig deffdag idag:

* cirka 09,00: 3dl havregryn, 3dl mjölk, blåbär+hallon och 15gram whey80

* kaffe+grönt te

* cirka 11,30 aminosyror+ promenad - lite jazzpromenad på stan bara

* 12,30 mat, "normalstor" portion mat (spagetti+köttfärssås)

* cirka 14,30 aminosyror+vemma Gymmet - ben

* direkt efter 10-12 gram aminosyror+50 gram kolisar

* 17,00 Mat - lite mindre ris än "normalt"

* 18,30 kaffe+grönt te

* cirka 19,00 Löpbandet - får se hur länge jag känner för att springa...

* direkt efter aminosyror + kanske lite kolisar...

* cirka 21,00 - förmodligen 2 mackor "Nyttighetsbröd" med ost, kalkon, 2 hela ägg + 3-4 vitor

* Innan läggdags 40gram night pro + mandlar

Började med calciumpyruvate idag med, har aldrig provat idag, men det lär ha en liten fettförbrännande effekt iaf!
Kanske återkommer om det senare!

Eftersom jag är professionell fettmätare så har jag tystnadsplikt :P Men utan att nämna några namn så är det här dagen då lillebror gick om storebror i fett%... dvs har nu MER i fett%... Men han har även ökat i muskelmassa kan han trösta sig med ;)


Kommentarer
Postat av: Vikke

FETTOLILLEBROR!

med hjärnbrist. haha

2010-03-09 @ 17:44:17
Postat av: Ekbjörn

hahah!

2010-03-09 @ 23:28:32
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0