Dag elva

Dag elva på deffen. Det kommer kanske lite bilder på formen vad det lider..
Idag har Tina och jag varit på 3D-ultraljud! Det var riktigt fascinerande att få se vårt lilla barn som vi längtar ännu mer efter nu☺️ Dagens cardio har varit lite småpromenader bara. Vid 17 var jag med Martin och tränade på 24/7. Bröst och axlar 💪 
 
Imorgon kommer jag att gå promenad på fm sen blir resten av dagen en fuskdag då jag och Jens åker iväg till Jönköping för lite bus 🙉
 
 
Bild från förra året då Tina och jag gästträna i Norrköping. Hyfsad form där...
 
Tittade precis på ninja warrior och blev sugen på att vara med! Jag är rätt bra på att klättra sen om jag deffar ner mig rejält, tränar lite rörlighet, lite spänt samt mycket greppstyrka så kanske 💪
 
Bra erbjudande från muskelbygget ☝️
 

Kommentarer
Postat av: Träningstrion

Klart du ska köra Ninja! Då kommer vi och hejar :)

Svar: Jaa vad kul ☺️
Per Ekbjörn

2015-03-20 @ 15:24:18
URL: http://traningstrion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0