Jag har blivit pappa ❤️

De flesta av er vet nog om det via Facebook eller instagram och ni andra kanske förstår det.. I tisdags fick vi en son😍☺️ . Det har nu gått lite mer än två dygn och det är fortfarande svårt att förstå men nu börjar jag ändå "landa" lite. Levi och Tina mår bra men vi är ändå kvar på BB tills imorgon. 
 
Förmodligen kommer jag att Skriva ett längre inlägg närmsta dagar om de här dygnen och mina känslor. 
 
I måndags tränade jag axlar och bröst Med Jens sen har jag givetvis vilat. Välbehövligt. Jag har "släppt" på kosten oxå tisdag och onsdag men tagit tag i det idag igen och även gått i trappor här ett par vändor🙉 självklart efter att jag har Koll på att Tina och Levi mår bra att att Tina inte behöver nögon hjälp just då. Hon vet ju också hur jag är och att jag måste aktivera mig ☺️ Har dock varit bra för mig att bara vara några dagar oxå och det har varit supermysigt att få gosa med den lilla och Tina.
ett litet atletbarn🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0