Börjat jobbat..

igår började jag jobba igen på Folåsa. En tuff kväll och en tuff heldag idag som ändå slutade bra. Känns ändå skönt att vara tillbaka och få träffa sina kollegor igen☺️ Så här glad blev Levi när jag kom hem ikväll
 
Igår tränade jag axlar och övre bröst (som vanligt) och idag har jag bara spelat lite pingis på jobbet. Mina lår kändes ovanligt köttiga ikväll. Lite skumt men ändå nice. Ni vet hur det är, vissa dagar känner man sig tunn, vissa dagar kanske ryggen känns stor, vissa dagar känns armarna "tjocka" osv. Man blir fucked up.. Det vigtigaste är att vara nöjd med det man har , både när det gäller sin kropp men även övrigt i livet. Att vara nöjd men inte helt nöjd så man ändå har mål att sträva efter☝️ Vad har DU för mål? 💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0