Häst

Från söndag till söndag så var jag på jobbet 105 timmar, utöver det så höll jag i militärträningen på onsdag , träffades mina stödkompisar samt hade pt-pass. Jag tycker om mina jobb så klagar inte men det är mycket tid, och anledning till varför jag inte bloggat. I torsdags så var jag med på ett militärträningspass som jag i vanliga fall själv är instruktör för men då höll Jennifer i passet och hennes pass är ingen lek direkt! Jag var helt slut och träningsvärken i låren försvann först i måndags! Tuff, effektiv, allsidig och rolig träning!
Ikväll har ni chansen att komma på prova-på-pass vid 18,30. Ni läsare som inte kan ikväll och ändå vill prova på får gärna kontakta mig så löser vi det på annat sätt ✌️ För er som behöver hjälp med kostschema/coaching så får ni också gärna höra av er till mig, antingen på Facebook, sms, mejl eller när ni träffar mig ☺️ För er som gillar Celsius så kan jag glädja er med att den hälsosamma, fettförbrännande och uppiggande drycken nu finns på muskelbygget.se till bra pris!
Idag var jag och höll i morgonpasset vid 06 sedan prova-på ikväll som sagt, sen girlspasset efter. I övrigt är jag ledig och ska träna på actic med Jens. Förra veckan körde jag alla mina pass på jobbet. Det är en stor fördel att kunna träna på jobbet men ibland är det skönt att få träna på sin fritid också. För övrigt så är det prova-på även på actic den här veckan ut så välkomna dit också ☺️
Tina har haft lite uppehåll från träningen men körde igång i måndags igen. Hon har fortfarande ätit bra men slarvat en del men med gott samvete. Så länge man tränar på bra och äter bra så tycker jag det är viktigt att kunna fuska ibland (lite) men att man gör det med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0