Militärträning i Vimmerby

Igår körde jag två lyckade pass militärträning i Vimmerby och Virserum. Jag har fått väldigt mycket positiv feedback efter passen vilket är riktigt skoj!
Som tur var så finns det en backe i Källängsparken som vi kunde utnyttja. Eller inte jag men deltagarna ☺️ Här kör de armhävnings-klappa-den-andra-på-händerna-duell där förloraren får köra två ruscher i backe 😁 och vinner för stå planka under tiden!
Här kör vi en av mina favoriter: över-under! Den ena står plankan och den andra kryper under och hoppar över. En grymt jobbig övning där pulsen blir hög, den tränar smidighet, spänst och är rolig (iaf för mig som tittar på ) Efter passen kom Freddy från muskelbygget dit och delade ut goodiebags till alla deltagare 😃 Efter de båda passen så åkte jag och tränade med en stödkompis. Trots offseasonform så är formen ändå hyfsad.
#militärträning.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0