Två dagar kvar...

Två dygn kvar till tävling nu. Första ronden är på lördag vid 9,30. Igårkväll drack jag sista saltvattnet och idag känner jag mig riktigt "blöt" . Allt enligt planerna. Det som händer nu är att vätskan under huden ska in i musklerna. Från och med idag kommer jag att börja dricka mindre, ta bort natrium (salt) och i eftermiddag börja fylla på med kolhydrater. Jag komerr dessutom att ta tillskott av kalium för att hjälpa till med vätskan. Dessa processer har jag inte full koll på riktigt men de kan min Coach Kim Lindman. Instagram kimlindman. 
 
Idag sovmorgon, snart promenad, sen posering så mkt som möjligt. Vi ska även åka och handla det som behövs innan tävlingen och det jag ska äta efter (längtar!) . Jag ska sola en gång sen så ska Tina hjälpa mig att raka bort allt hår :) blir ingen misstänks med Kim som sist då han stod och rakade mina skinkor medans jag stod i duschen ;)   
mer bloggande senare idag. Ska försöka uppdatera mycket nu runt tävlingen. In och läs och dela gärna bloggen ✌️

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grym form.. Heja heja..

2014-03-27 @ 10:30:37
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Angelica

Grym form.. Heja heja..

Svar: Tack :)
Per Ekbjörn

2014-03-27 @ 10:30:38
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Therese

Lycka till nuuu Per!!! :) Bra jobbat.

Svar: Tack så mycket Therese!
Per Ekbjörn

2014-03-27 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0