En dag...

 
 
Då funkar inte det här med bilderna igen då :( 
idag har jag jobbat och fått köra mycket cardio av olika slag på jobbet! pingis, lite cykel samt fotboll tre mot tre. Efter det åkte jsg hem och gjorde en fet pwo-drink som jag tog innan gymmet. Körde bröst och axlar på world class. Kolla gärna min instagram där jag heter oakbear där jag självklart lägger upp bilder. Även allinsomlivsstil på instagram.
 
Kosten idag har sett ut ungefär så här: proteindrink med ca 30-35 gram när jag vaknade 06, sen på jobbet typ 08,30 4 stycken ägg. 10,30 cirka 150 gram kalkon, 12 kycklingsallad (utan pasta) 14,30 kvarg och protein blandat med fun light. Sen blev jag kvar på jobbet lite längre än planerat samt att de dök upp en fotbollsmatch som jag inte räknat med så de blev en portion med lite pasta och köttfärssås vid 17. Sen en stor Pwo med ca 20 gram aminosyror, 5 gram glutamin och 75 fram vitargo innan träningen. Under passet 15 gram aminosyror och 5 gram glutamin och mer vitargo . Efter passet hemma bulgur och ägg, mest äggvita, stelt ihop. Stelt. stekt (kukmobil) och grönsaker. Sen innan läggdags blir det kvarg och protein. 
 
utöver detalla andra kosttillskott: omega 3, blue amp, red stack, Pwo, kreatin, grönt te + l-carnitine, zma och vitaminer . 
ja så kan en dag se ut :)
 Eller funlar det med bild nu trots allt?

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nu ser man! :)

Svar: Jaa de löste sig :) tillfälligt iaf! Vet inte varför det strular
Per Ekbjörn

2014-03-20 @ 08:19:55
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0