Hästsko...

Hästsko-triceps. Hästskogatan som jag bor på...
 
Jag får be om ursäkt för dålig uppdatering här men jag har inget direkt bloggsug just nu. "Håll till godo" med gamla blogginlägg. Det finns massor bra faktiskt :)
 
Innan läggdags: Micellar Casein Omega 3 - Strength och  ZMA, Sportlab
 
Tidigt i säng ikväll. Var ute och drack ett par öl med Martin igår och sen jobbat idag. Vilodag från träningen. Imorn blir det ben på förmiddagen, fika med Anna sen till Västervik för att umgås med busgrabbarna Niclas, Mike och Martin. Ni är inte så nöjda va?
 
Bröst och axlar söndag. Kanske ska försöka jogga några kilometer med snart. Notera att jag skrev försökajogga... 
Kvällens tips: Träna mycket lats för om de blir tillräckligt stora så kan man flyga. Jag tror det är så iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0