Gröna Lund och gästträning

 
 
 
 
 
En riktigt skoj dag med Emma på Gröna Lund igår. Hästtokiga som vi är så köpte vi en enhörningshäst i heliumbalong. Efter lite bus med hästen så var det dags att avliva den och inhalera lite helium :p
 
Maria, Jens sa att jag fick låna din onepeach...        Insane, bland det värsta jag gjort.. Fyfan för fläsk!
 
 
Köttigt ryggpass med Carolina igår på SATS Odenplan innan jag åkte hem. Tack alla inblandade för en grymt bra Stockholmsvistelse! Men även väldigt mysigt att komma hem...
 
Skulle gått en promenad på förmiddagen men åkte och STORhandlade då och det tog längre tid än jag räknat med.. På eftermiddagen tränade jag baksida lår, mage och underarmar och nyss kom jag tillbaka efter en ca 50 minuter lång promenad. 
 
Nu är det dags för mig att sova. Sömnen är grymt viktig. Kanske viktigare än många tänker på? 
 
Även om du äter mycket grönsaker, frukt och bär så kan det vara svårt att få i sig alla mineraler och vitaminer. Särskilt om man ligger på kaloriunderskott. Då är det här ett bra kosttillskott:  Daily Strength Superfruit
Trackback
RSS 2.0