Deffardags!

Haft en riktigt bra helg i Västervik :) Umgås, busa, spela monopol, träna, spela FIFA med fantastiska människor!
Blev inspirerad till deff med så det börjar imorgon redan :) En vecka tidigare än planerat. Skulle egentligen gjort fettmätning idag men ingen som kan hjälpa mig just nu så tar det imorgon men tagit några fläskbilder nu iaf som jag bjuder er på !
 
Egentligen om jag bara skulle tänka långsiktigt och bygga muskelmassa inför nästa tävlingen så skulle jag låta bli att deffa eftersom man inte bygger muskler under deffen utan då handlar det snarare om att bibehålla så mycket muskelmassa som möjligt men nu lever jag mer för stund och älskar att vara i form och älskar, hur konstigt det än låter, att deffa oxå :D 
 
Dessa två atleter som kommer i bättre och bättre form för varje dag är en anledning till att jag börjar min deff lite tidigare... 
 
Att jag spräckte min shorts som nu sitter väldigt tajt är en annan anledning till att börjar deffa...
 
Från dagens pass. Här ser jag ändå rätt fit ut men vad skenet kan bidra.. Eller vad vinklar, ljus och pump kan göra skillnad för här är "den bittra sanningen" 
 
 Största anledningen till att deffa!
Så här lessen är jag när jag är ur form. Cirka 90 kg morgonvikt och ca 9 % bf. 
 
Imorgon börjar dagen med: En portion 100% Whey Protein Professional , kaffe+grönt té sedan morgonpromenad på cirka en halvtimme... 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mm

Hahaha. Spräckte shortsen. Jag dör

Svar: Fläskas lite mm
Per Ekbjörn

2013-05-12 @ 23:32:34
URL: http://louisemariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0