Blodomloppet

Ikväll har jag sprungit blodomloppet! Blod om loppet? Blodomloppstokig som jag är!
I början var jag tvungen att gå för att det var cirka en miljon människor men sedan så sprang jag nästan hela tiden. Jag gick i en backe för att jag hade ont i fötter och ben lite. Jag kunde nog bitit ihop men svårt att motivera mig när det gäller löpning.. Löptokig som jag inte är.. Skulle komma under 30 men sprang på strx under 31 men jag är nöjd ändå :)
 
Tidigt idag så tränade jag mage och triceps på Gymbolaget och igår blev det morgon och kvällspromenad samt ett bra ryggpass med Kim på Gymbolget. I tisdag skulle Tina och jag springa 5 km men orken tröt för mig efter ett par km så vi gick sista... Latmask som jag är
 
 
 
  
 
I tisdag hälsade jag på Anna och Lasse och deras katt Bosse och igår var jag kattvakt en stund. Vattkakt. 
Så söt man kan vara då <3 
 
Idag gjorde vi fettmätning och med tanke på att jag bara deffat 11 dagar så har jag gått ner rätt mycket.. Men "det är lite hemligt" hur mycket ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D Svara gärna tillbaka i min blogg!

Kram :)

2013-05-27 @ 21:46:20
URL: http://malinwallin.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0