16 dagar deff.

Deffat i 16 dagar nu och de går åt rätt håll. Jag räknar fortfarande inga kalorier och i måndags hade jag ätardag vilket förbättrade formen ytterligare! 
 
Dag 0 på deffen. BF 9,0-9,2 %. 
Efter 16 dagars deff. BF 6.5-7,0 %. Ska mäta imorgon om jag hinner. 
 
God hjälp på vägen har varit, och är fortfarande: http://muskelbygget.se/fatburnerkit-p-475.html?cPath=59
 
Behåll muskelmassa och tappa fett:  Exchange 
 
 
 
Både på diet och `bulk" så krävs mycket protein: http://muskelbygget.se/protein-c-65.html
 
Igår tränade jag bröst och axlar på gymbolaget och idag har jag varit där och promenerat i 50 minuter sen hem och åt en liten större frukost än vanligt i och med att de blev sen frukost (tog sovmorgon idag IGEN) samt att jag ska träna rygg med Alexandra http://daanselivet.blogg.se/ vid 13 :) 
 
Havredrink, ett glas juice (apelsin utan tillsatt socker)  en frökuse och en av Tinas nyttiga och goda chokladbollar! 
Receptet på dessa kommer inom kort. 
 
Ett par kapslar till frukost oxå. 18 närmare bestämt. Det är så olika det där...
 
Plasmajet. Ett av mina favoritkosttillskott nånsin. Det ger en grym pump mm. Tyvärr förbjöds det här i höstas. "Hälsofarligt" . Hade vi bott i något annat land än Sverige så hade det inte förbjudits. Det här är inget farligt men allt som oftast så förbjuds kosttillskott smo fungerar för bra. Jämfört med t.ex alkohol så är det här väldigt ofarligt. 
Tur att jag hade den här kvar. Den som spar han har... Som jag brukar säga ;)
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hallå!
Jag halkade in här för någon på facebook hade länkat din blogg. Trevlig läsning måste jag säga :) Jag är rätt ny på det här med just gymträning, men har bestämt mig för att gå in för det. Jag undrar om du skulle kunna tipsa mig om vad du tycker man behöver äta för kosttillskott för att få ut det bästa av träningen? Har du tips på några bra aminosyror? /Nathalie

Svar: Hej! Jag svarade i din blogg men antar att du såg det :)
Per Ekbjörn

2013-05-29 @ 21:19:46
URL: http://pinkyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0