Stockholm

 
Nu lite morgonpromenad sen iväg till Årsta och Jens. Tror vi ska spela lite golf idag. Första gången igår på bana. Sen blir det benpass med Carolina på SATS Odenplan. Vi skulle egentligen träna rygg men blev ändrade planer. Tänk på det ni som alltid kör efter ett visst scehema, t.ex alltid bröst på måndagar osv, man måste inte alltid köra en viss muskelgrupp en viss dag... Huvudsaken är att det inte går för lång tid emellan ni tränar en muskelgrupp och att det inte heller blir för tätt. Det är lite olika hur fort musklerna återhämtar sig men mer än var tredje dag bör inte en muskel tränas. 
 
Imorn ska jag träna bröst och axlar med Pernilla sen blir det nog ett antal promenader. 
 
Träna för att må bra, ät för att må bra och njut av livet mina vänner :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Grymt! King :D

Jag har precis börjat läsa din blogg! Jag vet inte vad dina punkter är med din blogg men.. Jag har en fråga: Skulle du kunna lägga upp ett inlägg om "the afterburn effect"? Det finns ju mycket träning som ger världens bästa efterförbränning. Därmed bränner mer fett snabbare. Skulle du kunna tipsa om en del såna övningar man kan göra hemifrån? Om du inte redan har det - isåfall länka?

Fin bild btw. Vackert ljus och härlig känsla.

2013-06-17 @ 08:31:08
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jättefin bild! Skönaste killen

Svar: Tack :)
Per Ekbjörn

2013-06-18 @ 15:33:04
Postat av: Joy Malou

Tusen tack för ditt svar! :)

2013-06-20 @ 00:40:45
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0