Hård sista deff

Från häromdagen.
 
Slutet på min deff nu och sista dagarna tycker jag de hänt mycket. Magen börjar se helt ok ut och delningarna i axlarna är mer tydliga. Igår gick jag nästan tre timmar promenad och tränade gym en timme. Idag trettio min promenad på morgonen och nu 75 minuter på kvällen. Har sänkt kolhydraterna lite nu sista dagarna med men från torsdag em ska jag börja fylla på och sen fredagkväll ska jag ta lite kort och då ska jag ha fyllt på för att se lite köttigare ut :)
 
Blir lite som inför tävling men inte lika extremt. Tänk på att om man äter en liten mängd kolisar under en tid så tappar man "trycket" lite eftersom kolisarna lagras i musklerna i form av glykogen. När jag nu börjar äta mer kolisar så fylls musklerna på och man ser som sagt lite köttigare ut. Och formen förstörs inte på någon eller några dagar, snarare tvärtom. 
 
 
Unnade mig lite förut ;) Så olika det där..                  Jag brukar inte rösta men nästa gång ska jag rösta på axelpartiet...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amelia Oller Westerberg

Bra jobbat :)

2013-06-17 @ 08:24:15
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0