Extrem kost?

Imorn ska jag jobba från 7 till 21,30. Det var länge sen jag jobbade så länge men känns helt ok eftersom jag inte jobbat "vanligt" på över en vecka. Jobbar även lördag och söndag. Nu är det en vecka kvar på deffen (om jag är nöjd då) så kommer försöka ännu bättre nu. Hitills har de slarvats en del. Men nu har jag fixat maten inför imorgon och på en "perfekt" deffdag där jag inte tränar så ser matintaget ut så här: 
 
En portion aminosyror och kreatin, havredrinken, två portioner med kyckling, ris, chili och broccoli, 5 dl äggvita, 500 gram kvarg och en proteindrink. Mer utförligt här:
 
Cirka 06,30: 12 gram  BCAA Powder 12000 + 5 gram  Cyclo-Creation +  + 2  Revex-16 (Adipokill) + 2  Exchange
 
Grönt te med citron, ingefära, gurkmeja och cayenepeppar. 
 
Cirka 06,50: 2 dl havregryn, 1 dl mjölk, lite bär, lite vatten och 20 gram  100% Whey Protein Professional 
1  Strength CLA + 1  Daily Strength Superfruit +  Omega 3 - Strength + Raspberry Ketone +  3 DAA 
 
Cirka 09,00: 2,5 dl äggvita. 
 
Förmiddag: Förmodligen en promenad med jobbet, kanske 30 minuter. 
 
Cirka 12,00: Nu har jag inte vägt något men typ 125 gram kyckling, kanske 40 gram ris och 100 gram broccoli
 
Cirka 15,00: 20 gram  100% Whey Protein Professional 

Eftermiddag: Förhoppningsvis en promenad igen. Blue AMP Stack innan promenaden. 
 
Cirka 17,15:  2  Revex-16 (Adipokill) + 2  Exchange
 
Cirka 17,30: Kyckling, ris, broccoli och chili. Starkt kryddat + Omega 3 - Strength + Raspberry Ketone +  3 DAA + 1  Strength CLA
 
Eventuellt en Red Stack AMP 
 
Cirka 20,00: 2,5 dl äggvita
 
Kanske en liten promenad 
 
Cirka 22,30: 3  ZMA, Sportlab
 
Cirka 23,00: 250 gram kvarg + Omega 3 - Strength + 1  Strength CLA
 
Någon som vill och orkar räkna kalorier här? 1500-1600? 
 
För att komma i "bra form" så behöver man inte vara så här extrem men för att bränna maximalt med fett och behålla maximalt med muskelmassa så... Och kom ihåg, många bäckar små ;)
 
Det här är alltså en dag då jag inte tränar och äter "perfekt" . Kan dock tillåta mig själv nån godisbit eller någon öl eftersom vi ska ut med jobbet en sväng ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0