Ta hand om er och ta hand om era vänner...

Ta hand om era vänner!!!
 
Morgonpromenad en timme (62 min) men klarade nästan runt ån under timmen med Tina. Nästa gång ska jag gå fortare, jag lovar... man "kan" gå promenader även om man inte deffar, skillnaden är att man då äter mer istället...
 
Deffa= Rör på sig mer än man stoppar i sig = Kaloriunderskott
 
Hålla vikten och formen = Röra sig lika mycke som man äter = Kaloribalans
 
Gå upp i vikt / bygga muskelmassa = Äta mer än man förbrukar = Kaloriöverskott
 
Detta är så grundläggande att ALLA måste lära sig det! Fatta det snälla ;)
 
 
 
Sen axlar och bröst på World Class. 
 
 
Några försök till line up pose från sidan. Måste öva!
 
Kom igång att länka min blogg och rekommendera den till andra.. Tack! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0