Planera! Igen

Jag märker att det är lite svårare att hinna med allt nu när jag jobbar så mycket. Jag vet att jag har de för bra annars som inte jobbar 100 %. Men det är ändå bra att få göra det nu ett tag så jag vet hur det känns att inte ha massor tid. Jag jobbar för övrigt över 100 % om jag räknar med mina stödkompisar. Men dit jag ville komma med detta är att det är viktigt att planera sin tid för att det ska funka med träningen och kosten. Avsätta god tid till träningen för att slippa stress. Priotera bort vissa saker för att kunna träna. Man måste självklart kunna ha annat kul i sitt liv och de sociala är viktigt men det kanske är värt att missa något jävla TV-program för att träna ändå? Kanske värt att offra några Facebook-timmar för träningen? Sen med maten, gör matlådor dagen innan. Laga mycket mat och lägg i matlådor och frys in. Det spar massa tid och du underviker en del stress...
 
Nu ska jag iväg och träna mage och vader. Sen hem och äta sen jobb ikväll. Igen!
 
 
Red stack är för ökad fettförbränning främst men fungerar även lite hungersdämpande. Den är dessutom uppiggande så nu när jag inte deffar tar jag den ibland ändå när jag känner mig extra trött. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

SV: Åh! Det skulle vara kul! Få chansen att ta mig till nästa steg i träningen! Behöver lite nytt känner jag!

Och badräkten är galet snygg med de färgerna!

2013-07-19 @ 12:47:44
URL: http://martinaelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0