Kreatin

Nu är det femte veckan som jag kör  Pro 17-Dione ( En kraftfull ersättare till 7-keto DHEA, sänker ”muskelförstörande” nivåer av kortisol och motverkar omvandlingen av testosteron till östrogen.) tillsammans med  Sportlab DAA.
 
http://muskelbygget.se/cyclocreation455g-p-464.html?cPath=64
En ny form av kreatin. 
 
 
För någon vecka sedan tog jag uppehåll från kreatin och ska hålla uppe cirka tre veckor då jag kör igång igen. För er som aldrig använt kreatin och som är ute efter att bygga muskler, öka i styrka eller bli bättre i någon idrott så är det idotiskt att inte använda sig av kreatin. Kreatin är verkligen en av de mest effektiva prestationshöjandee hjälpmedel som finns. Även efter mer än 20 års användning av detta kosttillskott har få prestationshöjande näringsämnen varit så säker eller effektiv.
 
Tänk på att ni får bäst av effekt av alla typer av kreatin om ni äter mycket kolhydrater samt dricker extra mycket vatten. Ihop med  D-Ribose och  ALA Extreme så ökar effekten av kreatin. 
 
I måndags tränade jag bara ett kort lugnt pass sedan fick jag avbryta eftersom jag var förkyld. Förnedrande pass. Uruselt. Värdelöst. Sopigt. Fruktansvärt. Töntigt. Osv...
 
 
Igår mådde jag bättre och kunde genomföra ett hyfsat ryggpass iaf. Idag tränade jag ben. Jag körde inte riktigt fullt ut men blev ändå rätt bra pass :) Dessutom lite utsida axlar.
 
Efter alla veckans pass har jag badat i bubbelpoolen nån kvart typ. Det är skönt, avslappnande och gynnar träningen. Imorn jobbar jag 14-20 och tänkte ta vilodag och hoppas att förkylningen går över. Sen på fredag vankas ett bröst- och axelpass :D 
 
Angående min kost så räknar jag inte kalorier exakt men överslagsräknar vissa dagar och hamnar på cirka 240 gram protein (2,5 gram kg kroppvikt) och runt 400 gram kolisar (4-5 gram kg kroppsvikt) och kanske 70-90 gram fett om dagen (knappt 1 gram kg kroppsvikt) . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0