Gästträning i Norrköping

Idag var jag i Norrköping. Först fika med Louise http://louisemariia.blogg.se/ sen gästträning på Sverige största gym, Factory Fitness eller om man ska vara lite lurig, Fictory Fatness. Tog en stor portion Craze innan. Ni vet det där "jättefarliga" kosttillskottet som förbjöds ett tag. Tack Tina :)
Hann även med en kaffe med Dennis på hans jobb. 
 
http://www.factoryfitness.se/om-factory-fitness/
 
På det här gymmet finns allt som finns på andra gym men det finns mycket mer av allt. Det "speciella" med det här gymmet, förutom att det är så stort, är maskinerna. Det fungerar så att det blir 40 % tyngre i den negativa / excentriska fasen. Den delen av övningen som man "håller emot" . Tyvärr är det alldeles för många som hoppar över den delen helt eftersom det tränar så jävla fort. Den excentriska delen står för ca 60 % av vad övningen ger och det är den excentriska delen som ger träningsvärken. 
Jag tränade rygg idag och sökte även jobb som PT på gymmet :)
 
Ikväll sitter jag hemma själv (eventuellt lite besök sen) . Själv hemma på en valborg!? Det finns flera anledningar till det. Dels är jag inte festsugen, dels gynnar det träningen att inte festa (såklart), dels så bor alla mina närsta vänner så utspritt och dels så jobbar jag imorgon. Dels tydligen. Dels-tokig som jag är. 
 
Sitter och äter tonfisk/ägg och ris och lite groddar. Har jag nåt där?! 
 
 
 
"Firar" även med lite glass och Champions League
 
Var och hämtade min tavla idag och hängde upp. Love it <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad hette du nu IGEN? Haha!

Svar: äsch på dig :)
Per Ekbjörn

2013-05-02 @ 23:45:49
URL: http://louisemariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0