Ut och åka lite för ovanligheten skull..

 
Kom hem från morgonpromenad precis och nu fixar jag matlådor för sen ska jag iväg till Kisa och sen vidare till Linköping för att träffa vänner. Blir även ett pass på Friskis med nöjd-Danne ;)
 
Kommer träna vid 15 redan vilket innebär att eftermiddagens havredrink kommer jag ta senare. Äter mat ca 17 sen tar jag den vid 19-tiden typ. Jag ska köra armar "bara" idag vilket innebär att jag inte behöver äta lika mycket så drar ner något på kolisarna idag och kör 45+45 gram ris istället för 50+55 gram. Tar 30 gram malto istället för 35 efter träningen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adelinn

Får jag fråga då hur man kör bara armar?:p

Svar: haha vadå? Man tränar bara övningar som tar på armarna ;)
Per Ekbjörn

2012-11-13 @ 15:24:29
Postat av: A

Då är det enbart sådana vikter du har på den nyaste bilden här som gäller då? Haha #blåsttjejundrar ;)

2012-11-14 @ 00:15:26
Postat av: Ekbjörn

Sådana vikter vadå? :)
Att jag träna så lätt? Jag tränar tungt men försöker köra så jag får bra kontakt och på bilden var de sista set och jag var rätt slut i biceps :) (dålig bortförklaring att jag är klen!?)

2012-11-14 @ 08:26:41
URL: http://perekbjorn.blogg.se
Postat av: Adelinn

haha. Menade bilden i det andra inlägget där du har hantlar. Så dum är jag inte. men jo, du ser ju rätt klen ut här per....;) inte! Du är grym.

Svar: Haha! Tack ;)
Per Ekbjörn

2012-11-14 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0