Tre veckor kvar...

Lite poseringsträning igår på gymmet. Benen här då. Lite svårt att posera rätt med överkroppen samtidigt som jag tar kort...
 
Sovit längre inatt och känner mig piggare än igår! Sömnbehovet ökar ju självklart när man deffar så här hårt men inte jämt man har tid att sova tillräckligt sen vill jag inte sova bort halva dagen heller. 
 
 
Tränade vader igår. Det är en av de muskelgrupper som jag förbättrat sedan förra tävlingen och anledningen till det är ganska enkel. Innan tränade jag knappt vader och nu har jag börjat träna dom. Anledningen till att jag inte tränade dom innan var att jag tyckte de var hyfsade medans låren var för små. Symmetri. Men låren visades sig ändå var ok och vaderna inte så bra trots allt?  Allt är inte alltid som man tror... Lär er det, det gäller andra saker i livet med. Man ska inte tro så jävla mycket om allt och alla. Det är sällan precis som man tror ändå. 
 
3 veckor kvar till tävling. Det närmar sig. Eller det har ju närmat sig hela tiden förvisso men det är ännu närmare än det varit innan. Eller så har de ju oxå varit innan men eeh ja, tre veckor kvar är det idag iaf :) 
Det är ju så olika det där hur flummig man är när man skriver blogg...
 
Imorgon genomgång av kostschema med min fantastiska Coach Kim. Nästa vecka kommer vi dra ner på kalorierna ytterligare något. Dessutom en fettmätning imorgon. Det blir intressant. Hoppas jag har så lågt jag hoppas på bara, annrs skyller jag bara på att det är fel på tången. Det är lätt att skylla på olika saker... Eller hur?!?! 
 
 Slut med bortförklaringarna nu kanske? 
 
Dagens kosttillskottstips. Kost till skotts tips? http://muskelbygget.se/daatag3betalafor2-p-363.html?cPath=61
 
Och nu morgonpromenad... 
 

Kommentarer
Postat av: andreas udd

har du satt hänglås på nutellan också? heheh jag bara skoja lite. skysst och inntresant blogg för övrigt, jag följer den varje dag, och du macgyver ring inte mig mer;)))))

Svar: Haha ja de har jag ;) Tack, riktigt kul att höra! hehe klappat katten på huvet nåt på länge? ;) liiillla kiiiisssen hehe...
Per Ekbjörn

2012-11-17 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0