Nytt kostschema

Nytt kostschema från och med igår. Eller de är i stort sett likadant men minskar mängden kolisar en aning och proteinet lite med. 
 
08,00: 1 kopp kaffe + grönt te och en  Blue AMP Stack 10 gram BCAA * , 5 gram l-leucin, 5 gram L-glutamin
ca 1 timmes promenad
 
09,30: 35 gram havrgryn (1 dl istället för 1,5 dl) , 20 gram vassleisolat(protein), 40 gram bärblandning
 
11,00: 300 gram äggvita + En verve
 
13,30: 125 gram kycklingfilé, 40 gram ris (50 innan) och 40 gram broccoli
 
16,30: 20 gram vassleisolat, 30 (35 innnan) gram havregryn och 40 gram bär
 
17,30;  Rezerk - PWO
 
18,00: 10 gram BCAA, 5 gram L-leucin, 10 gram glutamin. Hälften precis innan passet och hälften under passet
 
Träna
 
19,30: 25 (35 innan) gram vassleisolat + 35 gram malto (snabba kolisar)
 
20,30: 125 gram kycklingfilé + 50 (55 innan) gram ris + 40 gram broccoli
 
22,30: 300 gram äggvita
 
00,00: 250 lättkesella
 
På natten när jag vaknar: 10 gram  BCAA Hypertrophy
 
Under dagen 3  Omega 3 - Strength och 2 Strength CLA
 
3 gånger om dagen  Scitec Anti Cortisol som minskar kortisolnivåerna. 
 
Promenad någon gång på kvällen
 
Små förändringar som ni ser men de kommer nog kännas.. Dock är det vad som krävs för att fortsätta att tappa fett. Ju lägre fett% man har, desto svårare är det att gå ner.
 
Nu vill jag absolut inte framstå som bättre än någon annan på nåt sätt men för er som har "normal" fett% så räcker det oftast med att ni drar ner på godsaker, äter mindre portioner, mer protein och rör mer på er!
Det finns INGEN MAGISK LÖSNING ! Inte ens jag har någon sådan. Det är bra mat och hård träning som gäller.
Förstå det, annars tvingas jag skriva det på en planka och slå in det i pannan på er...
 
 
 
 Blue AMP Stack började jag med häromdagen och kan verkligen rekommendera! Den är mer än bara fettförbrännande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0