Lite låg idag..

 Sluta rök. 
 
Idag har varit jobbigt. Jag har varit väldigt trött och seg. Rätt som sugen på godsaker oxå. Men, jag klagar absolut inte för jag har de så bra annars och det är värt det. Allt stöd jag får från folk runt omkring betyder jättemycket. 
 
Körde 15 min step och 15 minuter vader på dagen. Gick nästan en timmes promenad när vi var i Västervik sen tränade jag rygg på Atlet. 
 
Baksida axel såg lite halvfreakig ut när jag hade pump där. 
 
Jag jävlas rätt mycket med mig själv genom att ha sådant här hemma. Men jag lyckas motstå det. 
 
Imorn är det fredag och folk är sjukt nöjda för att det är fredag. För mig spelar det ingen större roll vilken dag det är just nu när jag knappt jobbar och när jag lever på de här sättet. Men det är bra när folk är nöjda. Det gillar jag. 
 
Kanske vi borde vara mer nöjda och njuta av livet? Uppskatta småsaker mer i livet. Tänk på hur bra vi har det och ta inte livet för seriöst. Försök att inte oroa er för saker så mycket och älta inte sånt som har hänt, det går ändå inte att ändra på...Lev här och nu och ta hand om de ni tycker om <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0