"Känslan att vara i bra form överväger känslan att få äta vad man vill"

Promenad till gymmet sen 30 minuter på gångbandet sen promenad hem. Sen nyss ryggpass. Helt fantastiskt!
 
Chins med vikt
Markyft + "liggande rodd på bänk med rep"
Baksida axlar i maskin + serratuspress
Baksida axlar enarm
Latsdrag i CC. 
 
Jag älskar att deffa. Känslan när man ser från dag till dag hur musklerna syns tydligare. Detaljer och delningar kommer fram. Ådror kommer fram. Det är underbart.
 
"Känslan att vara i bra form överväger känslan att få äta vad man vill"
 
Så jävla sant! Förvisso äter jag nästan vad jag vill, men kanske i mindre mängder ibland.. 
 

Nu packa ihop det sista sedan iväg till Stockholm/Hallstavik några dagar!
 
Kläder, kosttillskott -  http://www.muskelbygget.se/, 1 kg kyckling, 1,5 kg kvarg, 350 gram proteinpulver, 1 liter äggvita, 10 bars... 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mycket lättare att läsa med nya designen, bra grejer.

http://i.imgur.com/lPscf.jpg

2012-11-02 @ 01:57:07
Postat av: Jack

Grymt bra det blev! Jag uppskattar verkligen den nya lättlästa designen!

Tack Per!

2012-11-02 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0