Ett stort tack till ER!

 Var och köpte en fettförbrännare samt en PWO idag: http://muskelbygget.se/rezerk-p-406.html?cPath=64
 
Rezerk var grym, den kan jag rekommendera starkt! Fokuset på träningen blev riktigt bra :) 
"+ Oöverträffad Fokus
+ Koncentrerad formula utan onödiga tillsatser
+ Massiv pump med rent tillsatt NO
+ Efterföljaren till succén BERZERK "
 
Den är billig dessutom!
 
Kyckling och ris, 2 gånger om dagen, varje dag :) Cayenepeppar (hur fan stavas det!?) lite broccoli, lite rödlök (gott!) och lite chili. Starka kryddor ökar förbränningen en aning. Inte mycket men många bäckar små...
 
Vill passa på att tacka er alla som stöttar mig i det här och som ger mig komplimanger och beröm! Det betyder väldigt mycket för mig! Och självklart ett extra stort tack till min duktiga coach Kim. Han var här nyss med 5 kg kyckling, snackade lite om hur veckan innan tävlingen kommer se ut, berömde mig lite och hjälpte mig med posring. Imorgon tar vi morgonpromenad ihop, mäter fett, fixar kostschemat för nästa vecka sen tränar ben på kvällen. 
 
 
 

Från dagens pass där vi tränade bröst, axlar och triceps
 
Skön övning för framsida- och utsida axel. 
 
Från kvällens poseringsträning
 
 
 
Och nu kanske det är dags att tänka på refrängen eller att gå och knyta sig kanske? 
 
Jävla fula uttryck måste jag säga.. Men innan jag gör något av dom där konstiga sakerna så blir det en halvtimmes promenad :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0