Bra blogg!

Fortläsa läsa min blogg. Nu bryter jag mot jantelagen men min blogg är riktigt bra just nu om jag får säga de själv? Ja de får jag faktiskt göra. Jag skriver två inlägg nästan varje dag nu och även fast jag inte skriver ut på FB varje gång så bloggar jag. Och även om ni inte tror det så läggs det en del tid på varje inlägg. Jag kan inte bara skriva vad som helst, hur som helst. Jo de kan jag faktiskt men jag vill göra det bra :)
 
Jag bloggar för att inspirera andra, jag vill hjälpa andra att lyckas med sin träning och må bra. Och visst, jag ska inte sticka under stolen med att jag gärna vill "visa upp" mig själv lite oxå ;)  (Jantelagsbrott igen...) 
 
Jag uppskattar väldigt mycket om rekommenderar bloggen till andra, länkar den på era bloggar eller på er Facebook. Jag länkar gärna till era bloggar om ni vill ha flera läsare. Jag har mycket tankar om kommande inlägg. Mycket kommer självklart handla om mina tävlingsförberedelser men har även en hel del annat intressant på gång. Dels kommer det ett inlägg om träning och immunförsvar. Varför blir man ofta sjuk när man börjar träna? Det kommer även ett inlägg om en tjej som lyckas komma i bra form, och ska bli i ännu bättre form, där jag ska berätta hur hon gjort och hur hon kommer fortsätta för att lyckas komma i ännu bättre form. Jag kommer bjuda er på flera gamla bilder på mig och det kommer säkert ett och annat oseriöst blogginlägg till. Har även tänkt på att blogginlägg om tränings/kostmyter igen. Det var länge sen nu. 
 
Sen uppskattar jag även om ni säger till om de är något jag ska ändra på och så. Sen ber jag om ursäkt ifall de fattas bokstäver ibland, de beror helt enkelt på att tangenterna är lite tröga och jag uppbarligen inte är tillräckligt stark för att trycka ner dom :p och ibland kan felskrivningar bero på att jag är för ivrig att skriva! 
 
Ikväll blir det mage, vader och biceps! 

Kommentarer
Postat av: Jacob

Härligt uppfriskande med ett antijanteinlägg! Jantelagen har inte varit till nytta för någon annat än att trycka ner sig själv! =)

Personligen skulle jag önska att du hade en "twitterknapp", så jag kan på så vis hänvisa folk till din blogg då det är där jag är aktiv. Jag vet inte om det funkar att ha det här? Alla bloggar kanske inte har den funktionen...

Vilket fall, tackar för en bra och motiverande blogg!
Jacob

Svar: Precis :) Jag vet inte om jag har det, men jag mejlade till tjejen som hjälper meig med bloggen o frågade nu :) Vore jättesnällt isåfall! Tack själv!
Per Ekbjörn

2012-11-25 @ 13:15:14
Postat av: Erik Johansson

Det är riktigt roligt att läsa din blogg!
Man blir grymt inspirerad och taggad på att komma i bättre form själv! Keep up the good work! :)

Svar: Tack :) Kul att höra!
Per Ekbjörn

2012-11-29 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0