Atletlivet

Inatt åt jag 300 gram äggvita vid 00 typ innan jag åkte från Västervik sen 30 minuter promenad när jag kom hem. 250 gram lättkesella innan läggdags. Vakna inatt och tog 20 gram protein,(http://muskelbygget.se/100wheygoldstandard-p-379.html?cPath=65)
vaknade vid ca 07,30 och tog min frukostdrink med 1,5 havregryn, lite blåbär och 25 gram proteinpulver. Somnade om till 09,30, kaffe, grönt te och 10 gram aminosyror och 10 gram glutamin sedan 80 minuters promenad i högt tempo! Jävla Amanda som alltid ska gå så fort..
 
Sen hem för att äta dagens BÄSTA måltid: 300 gram äggvita och en verve - en oslagbar vitamin- och mineraldryck. Fantastiskt god oxå!
 
Om ett par timmar kyckling och ris. Poseringsträna lite. Tuppis. Havredrink några timmar senare. Någon gång i eftermiddag ska jag till http://muskelbygget.se/index.php och handla kosttillskott. PWO någon halvtimme innan träning. Aminosyror och glutamin precis innan träning och lite under passet. Träna bröst och armar (sa vi va?) med Julia. Protein och kolhydratspulver direkt efter. Hem och fixa kyckling och ris. Sen kommer coachen hit och vi ska gå igenom nästa veckas kost. Kanske lite posering. Några timmar senare 300 gram äggtvita. Kvällspromenad. (Någon som ska med?) sen kesella innan läggdags.
 
Inga genvägar. Nu handlar det här förvisso inte bara om att bli fit utan att komma i tävlingsform och lyckas bra där men det går åt mycket tid... Ibland undrar man vad man håller på med egentligen men då tänker man efter lite och kommer fram till att det är så jävla värt det :D  
 
Speciellt eftersom det ska bli så gott med godis och sånt efter tävlingen ;) 

Skumbananer och nutella efter träningen <3 
 
 
Från igår lite. 
 
4 veckor sedan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0